Aktualizace 3.10.1

Tak dnes (30.04.2019) přišla nová aktualizace 3.10.1 a musím říct, že ačkoliv se jedná spíše o menší změny, tak pořádně zahýbou hrou. Některé mi přijdou až moc výhodné pro hráče a mám obavu, že by klidně mohlo dojít k omezením. Takže využijte aktuální situace dokud je čas.

Zkušenosti

Starý systém výpočtu zkušeností se vrací zpět. Wow! Opravdu jsem nečekal že by to mohli vrátit zpět. Zvláště za současných okolností, kdy jsou ve hře nové prvky, které zkušenosti ještě více posilují. Ale to si projdeme postupně.

Zkušenosti se „nově“ vypočítávají podle toho kolik má jednotka životů (HP). Takže za jednotky prvního boha je daleko více zkušeností a vyplatí se teď farmit i doly.

Zároveň jsou zachovány všechny bonusy, které byly dříve uvedeny do hry! To znamená Oltář síly a výzkum Umění války . Jsou to neskutečné bonusy, které razantně navyšují získávání zkušeností a to nemlicím o Citadele vědění. Ta už předtím byla extrémně silná. Schválně si přečtěte článek Jak silná je Citadela vědění?

S tím že se vrátil starý systém výpočtu zkušeností došlo i ke změnám potřebných zkušeností na určitou úroveň. Zvláště znát to bude u hrdiny. Bude daleko jednodušší dotáhnout vyšší úrovně a pomalejší budou naopak nižší úrovně. Teď jste byli v polovině vaší cesty na úroveň 100 na úrovni 92, stará resp. nová je teď úroveň 83.

Úprava aliančních minim

Alianční minima byla výrazně snížena. Takže opět mohou velkou část odtáhnout silnější hráči a pomoct slabším k 3. truhlám a rychlejšímu růstu. To pomůže hlavně středním aliancím, kde byl hlavně nedostatek aktivních hráčů.

Ligy

Doteď jste pro vstup do vyšší ligy museli dosáhnout určitého % v žebříčku. Naopak propadlo se určité procento nejslabších.

Nově o vaší lize a potenciální odměně rozhoduje úroveň vaší citadely. S velkými kliky už soupeřit nebudete moct. To je sice fér, ale na druhou stranu odměny budou také o dost nižší.

Alianční ligy se počítají podle celkové síly aliance. Ligu však změníte teprve po skončení aktuální události, což mě přivádí k myšlence že bude stačit před koncem na ceny nezajímavé události opustit alianci. Počkat na začátek události všechny přijmout a pořádně to rozjet na hlavní cenu v dané lize. 😉

Tajemný obchodní

Vedle dárkoviště vám jednou za 4 hodiny přistane balón s Tajemným obchodníkem, ten vám přinese dar. Jedná se většinou o menší odměnu, kde může být i pár set krystalů.

V podstatě se jedná o ekvivalent otvírání truhliček z jiných her, které vás mají motivovat se pravidelně přihlašovat. Proč ne? Pomůže to hlavně novým hráčům.

Další úrovně VIP

No čekali jsme to už dlouho, že přibudou další úrovně VIP. Tu 12tku už má člověk fakt dlouhou a je základem. Rozšířené pochody a hradby jsou dnes nutnost pokud chcete něco ubránit.

Teď tu máme 3 nové extrémně drahé VIP úrovně. Vyplatí se? V tabulce je i srovnání s 12.

VIP 12 13 14 15
Rychlost očarování +10% +15% +20%
Rychlost rozšiřování +10% +15%
Obnova energie +5
Kapacita pochodu +8 +10 +12 +14
Kapacita hradeb +8 +10 +12 +14
Rychlost pochodu +30% +35% +40% +45%
Rychlost pochodu v lesích divu +30% +32% +34% +36%
Klíčů k truhlám +1 +1 +1 +1
Výstavba +120% +125% +130% +135%
Výzkum +120% +125% +130% +135%
Rekrutování +80% +87% +93% +100%
Výroba předmětů +40% +45% +50% +55%
Léčení +25% +30% +35% +40%
Změna boha +30% +35% +40% +45%
Vytváření destiček +25% +30% +35% +40%
Produkce zlata +22% +25% +30% +35%
Produkce dřeva +22% +25% +30% +35%
Produkce kamene +22% +25% +30% +35%
Produkce prachu +22% +25% +30% +35%
získávání drahokamů +7% +10% +13% +15%
Surovin z ambasády +45K +60K +80K +100K
Skladu v kovárně +20 +25 +30 +35
Bodů opravy města +25% +30% +35% +40%
Obnovení města z ruiny +25% +30% +35% +40%
Nemocnice +25 +30 +35 +40
Jednotek z ambasády +25 +30 +35 +40
Bonus ke XP +70% +72% +74% +76%
Kapacita města +120 +130 +140 +150
Dokončení min. +25 +30 +35 +40
Další edikty +7 +8 +9 +10
Cena 450000 600000 800000

Co se týká nových bonusů tak 13 a 14 je slabota. Rychlejší očarování a rozšíření rozhodně není takové lákadlo, aby člověk investoval 2,1M krystalů. 15 dává rychlejší obnovu energie, což zajímavé začíná být, ale to už jsme o dalších 1,6M krystalů dál.

Ostatní bonusy rostou lineárně. Jsou však spíše zajímavým doplňkem než něčím zlomovým. Vzpomeňme na VIP 12 a navýšení armády, kterou můžete bránit a útočit. Jistě s 15 přibude dalších 6 míst, ale za jakou cenu?

Samozřejmě těch 15 % do rychlosti výzkumu a výstavby potěší ale berme v poraz že 3,7M krystalů je 185 týdnů, resp. 1295 dnů urychlení. To vaší Citadelu posune o pár úrovní výš a ty bonusy anebo alespoň jejich část získáte ze staveb.

Je tedy otázkou zdali byste na takovéto drahé VIP neměli začít šetřit teprve až vylepšení Citadely začne být abnormálně drahé.

Další novinky/úpravy

  • Za 5000 bodů v kobkách je opět 25K zkušeností.
  • Chytré filtry vybavení pro hrdinu a generály. Nahoře uvidíte to co vám doporučuje hra. Přibylo také tlačítko, které vás přesune do Kovárny na nejlepší vybavení které může nosit. Co jsem to tak proklikával tak to zas tak chytré není. Nebere to úvahu co je možné rozšířit/očarovat. Takže více slabých armád s generály u pokladů 😉
  • Ochrana před aktivací zvýšené produkce Udatnosti (Valor) v zónách s penalizací (u okraje mapy).
  • Za truhlami už nemusíte běhat. Stačí paklíč. Útočí vždy hrdina/generál z města.
  • Tlačítko pro přímý kontakt zákaznické podpory.

Závěr

Osobně se domnívám že dojde k nějaké penalizaci získávání zkušeností anebo přidají další úrovně.  Tohle je moc snadné, takže toho využijte dokud je čas.

U VIP si myslím, že to s cenou přestřelili. Začnou buď VIP dávat masivně do odměn anebo zlevní.

Všimli jste si nějakou další novinku? Co si této aktualizaci myslíte? Napište váš názor do komentářů.

Jedna myšlenka na “Aktualizace 3.10.1”

  1. Ahoj, myslím si že sice predelali expeni , ale to město ztratilo na hodnotě neboť před změnou dávalo 10 neptunu kolem 100 000 a ted dává jen 42 000.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *