Aktualizace 3.11.0

Máme tu další „velkou“ aktualizaci ve hře Gods and Glory. Pojdme se podívat, co nového nám po dlouhé době vývojáři do hry přidali.

Stvůry (Monstra) IX

Do hry byla přidána nové Stvůry IX. Jsou určena pro elitní hráče s Citadelou úrovně 27, respektive Univerzitou 27.

Na jejich výzkum potřebujete 324M prachu, 162M dřeva, kamene a zlata. Ve výzkumu neotvírají žádný další výzkum jako to dělala předchozí Stvůry.

V události Lov Monster je za porážku IX 12.500 bodů (+25%), za vytěžený nástroj 100 (+17,6%) a za syntézu 180 (+50%). Útok na Stvůru IX je přitom o 17,4% nákladnější. Bohužel nemám informace kolik nástrojů se skrývá v pokladech IX.

Nástroje IX lze použít pouze na rozšíření nových věcí úrovně 22.

Rozšíření

Než začneme je třeba si uvědomit, že samotné věci úrovně 22 mají horší  rozšíření VIII než věci 21. Tedy pokud věc 22 rozšíříte jen na VIII tak budou oproti věci 21 mít menší bonusy.

Věc 22 Bonus Věc 21 VIII VIII IX
Zbraň (2h) Útoky 29,1 % 28,8 % 30,9 %
Zbraň (1h) Útoky 14,2 % 14 % 15,1 %
Helma HP 4,2 % 4,1 % 4,5 %
Zbroj Obrany 6,6 % 6,4 % 6,9 %
Boty HP 4,2 % 4,1 % 4,5 %
Štít Obrany 6,6 % 6,4 % 6,9 %

Nezapomínejte že pro hrdinu rozšiřujeme jen ze začátku hry, protože potřebujeme aby něco vydržel a často sloužil jako štít třeba v dolech. V pozdějších fázích, kdy už dosáhl na softcap v obranách (3999) tak rozšiřujeme primárně jen kvůli armádě.

Nové vybavení pro hrdinu 22

Pokud máte Kovárnu 22, tak svému hrdinovi a generálům můžete udělat nové vybavení, tedy pokud jsou úrovně 70.

Zbraně

Jak je vidět v tabulce porovnání s výbavou úrovně 21, tak největší posílení dostanou střelci, ovšem v absolutních číslech stále vedou mágové.

Zbraně
Kladivo zlého vlka (2h) 3871 +9,13%
Řemdih zlého vlka 2150 +9,14%
Strážcův Luk (2h) 4356 +10,87%
Strážcovy pařáty 2420 +10,86%
Nefritová hůl (2h) 4467 +8,06%
Nefritové žezlo 2481 +8,01%

Helmy

U helm došlo k několika zásadním změnám:

  • Nejlepší helmu už nemá Mág ale válečník. Ta zvedá nejvíce počet životů i obranu (fyzickou).
  • Největší procentuální posílení dostal opět střelec i tak však je nejhorší.
  • Mág v rychlosti překonal střelce.
Helmy HP FO/MO R
Helma zlého vlka 1809 (+7,68%) 454 (+10,73%)
Strážcova Maska 1691 (+9,03%) 272 (+18,78%) 243 (+1,67%)
Nefritový klobouk 1792 (+6,35%) 344 (+9,21%) 313 (+12,19%)

Zbroje

Posílení je víceméně rovnoměrně rozdělené. Co se týká fyzické i magické obrany, tak už není moc co řešit. Pokud máte hrdinu 100, očarovaného i rozšířeného, tak jste daleko za softcap (3999). Od softcap (-80%) už redukce poškození není tak zajímavá. Na druhou stranu pomalu ale jistě se blížíme k reánému dosažení hardcap (8996), které znamená -90% do obdrženého poškození, což už by hrdina asi přežil vše 🙂

Zbroje MA FO R
Zbroj zlého vlka 334 (+16,78%) 476 (+4,16%)
Strážcův Kabát 240 (6,67%) 460 (+11,38%) 145 (+12,40%)
Nefritová zbroj 597 (7,76%) 447 (9,29%)

Boty

Boty dostaly překvapivě celkem silné posílení, přitom je levné je očarovat.

Boty MA FO R
Boty zlého vlka 431 (+27,51%) 168 (+8,39%)
Strážcovi boty 299 (+11,15%) 468 (+11,69%)
Nefritové boty 361 (+11,42%) 440 (+10,83%)

Štíty

Štíty úrovně 21 měly otočené atributy. Důvodem bylo posílit co možná nejvíce slabší obranu hrdiny. Díky tomu se snadno dostal nad softcap a přežil i silnější rány.

Ovšem to bylo před rozšířením, které masivně navyšuje staty. Na softcap tedy nepotřebujete už specializované štíty. Ovšem vzhledem k současné konstrukci armád, kdy se jede na jeden stack božských jednotek a čeká se na jejich magický útok bych zvážil zaměřit se na magickou obranu.

Štíty
Štít zlého vlka 382 (-63,48%) 1144 (+160,59%)
Strážcův štít 193 (-63,38%) 579 (+228,98%)
Nefritový štít 266 (-63,66%) 797 (+225,31%)

Očarování

Očarování nových věcí úrovně 22 je velmi drahé. Ovšem to bylo už pro 21 a nakonec se rozhodli vývojáři cenu stáhnout. Vzhledem k tomu, že je nová výbava určena pro elitní hráče, kteří se nebojí do hry nasypat pořádný balík a už existují předměty, které vám dají automaticky 1d či 7d produkty Udanosti (Valor), nedivil bych se pokud by to takto zůstalo.

Co se týká bonusového Kritického zásahu, Bloku a Štěstí tak ty celkem službě vzrostly. Zajímavé je že Štít 22 nemá štšstí na rozdíl od Štítu 21. To vypadá na bug?

Věc Udatnost Prach Bonus
Zbraň (2h) 110M 900K
  • K:803(+4,28%)
  • Š:350(+4,16%)
Zbraň (1h) 100M 900K
  • K:401(+4,15%)
  • Š: 75 +4,16%)
Helma 25M 700K
  • K:314(+4,31%)
  • B:263(+4,36%)
Zbroj 50M 900K
  • B:263(+4,37%)
  • Š:314(+4,32%)
Boty 15M 900K
  • K:401(+4,16%)
  • Š:175 +4,17%)
Štít 10M 900K
  • B:576 (+4,16%)

No není to zrovna málo. Když to všechno sečtete, tak ty bonusy mohou celkem slušně zasáhnout do výsledku bitvy. Přeci jen jestli jednotka dá blok a umře jen polovina stacku anebo celý je fakt rozdíl 🙂

Nový bůh Patron

Patron je nový bůh, kterého můžete vyčarovat na oltáři od úrovně 3 do úrovně 7 Citadely. Jeho hlavní úkol je pomoct novým hráčům, kteří ještě nejsou v alianci.

Vylepšení herního tutoriálu

Začít s hrou bude pro nové hráče jednodušší. Došlo k mnoha úpravám v tutoriálu i samotném procesu začátku. Například už jsou do začátku postavené některé ekonomické budovy.  Tutoriál je jasnější a nemá tolik kroků, které vás nudí, pokud už s podobnými hrami máte zkušenosti.

Další vylepšení

  • Bylo vylepšeno UI a na mnoha místech najdete tlačítko plus, které vám zjednoduší hraní.
  • Některé prvky ve hře byly graficky přepracovány.
  • Pokud máte možnost vylepšit generála, tak vám nad Tavernou svítí ikonka s hvězdičkou.

Nové problémy

  • Za určitých okolností se nezapočítává bonus za sochu zkušeností při útoku na doly.

Závěr

Popravdě jsem od nové aktualizace čekal více. Těch pár předmětů, spuštění Monster IX a menší vylepšení UI  je fajn, ale v podstatě nic nového pro většinu hráčů.

Chtělo by to přidat obsah, co se dá ve hře aktivně dělat. Jiné podobné hry přidávají úkoly, nové výzvy a spoustu věcí ke grindingu. Z toho co přibylo v Gods And Glory mám pocit, že buď se nestíhá a nové věci odkládají anebo není zájem pořádný obsah přidat.

Napříkald naposledy přidaný portál expedice mohl klidně otevřít novou mapu plnou NPC armád, které by dávali za pořádnou odměnu podobným stylem jako poklady. Na poražení by klidně mohlo být potřeba více armád anebo celé aliance, než NPC porazí a získají odměnu. Takovéto získávání pečetí by jistě bylo zajímavější než prostě pošli armádu a tři dny rekrutuj další.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *