Boha lesa Artemios čekají velké změny

Dnes se na Facebook profilu hry objevil seznam změn u boha lesa Artemios. Velice výrazně zasáhnou do jeho herní strategie a vzhledem k tomu, že se týkají i v současnosti velmi silných Lykanů, tak i do celkové hry.  Změny se projeví příští týden. Takže na co se máme připravit?

Ve zkratce

Především se mění celý koncept Artemios. Jednotka Nymfa a Šaman ztrácí své původní schopnosti a místo nich získávají stun (omráčení).

Lykan ztrácí svou speciální schopnost napadat další cíle, ale získává novou, kdy automaticky bude napadat všechny, které nemohou toto kolo útočit, ať již protože je stunnula Nymfa/Šaman anebo prostě toto kolo útok vynechávají kvůli své schopnosti.

Tedy Artemios bude nově stunovat nepřátelskou armádu a Lykan vše stunnuté automaticky postřílí.

Teď si změny rozebereme detailněji

Nejsou to však jediné změny. Došlo i k úpravám některých statů u jednotek.

Nymfa

Nymfa bude mít novou schopnost, která při určitém %, automaticky stunne nepřátelskou jednotku, která má v součtu nejvíce HP (životů) a to na 1 kolo. Pokud tato jednotka bude napadena, tak Nymfa se automaticky bude léčit.

  • Tato nová schopnost nefunguje na létající jednotky
  • Tato nová schopnost zřejmě nebude fungovat na Zlobra a možná i Troglodyta (nevím jistě)

Nymfě bylo snížen počet HP. Na level 1 to je z 800 na 732. To jí posunulo na 33. místo s 366 HP na jednotku hmotnosti.

Naopak výrazně posílil útok. Na level 1 to je z 206 na 306. To jí posunulo na 35. místo se 153 DMG na jednotku hmotnosti. Bude tak mít stejný DMG jako Tanečník anebo Stromák na level 0.

Celkově se stává Nymfa velmi silným nepřítelem, protože bude dokázat zastavit hlavní útočnou jednotku. Dokáže v rychlosti překonat například Kyklopa anebo Efreeta (Ifríta). Pokud je vyřadí z boje, tak to může rozhodnout o celém souboji.

Šaman

Šaman začne při určitém procentu tančit na 3 kola. Po tuto dobu nemůže útočit anebo být pod útokem, pokud je ve hře jiný cíl. Po dobu tance bude 1 náhodná nepřátelská jednotka vyřazena z boje (přeskočí kolo).

  • Více jednotek šamanů nemůže tuto schopnost používat naráz.
  • Tato schopnost nefunguje na Zlobra a Troglodyta.
  • Pokud jsou jiné cíle, tak schopnost nepůsobí na necílitelné jednotky – Sukuba, Půlčík.
  • Jestliže Šaman nemá vhodný cíl, tak bude normálně útočit.
  • Pokud je Šaman zničen, přestane jeho efekt působit – jednotka je vysvobozena a okamžitě může útočit.

Šamanovi byly sníženy životy z 2025 na 1919, čímž se propadl na 14. místo se 959,5 HP na jednotku hmotnosti. Dále mu byla snížena rychlost (u level 1 není uvedena hodnota, ale vychází to o 12 % u level 2 a 36 % u level 10).

Celkově se stává Šaman velice nepříjemným, protože může znehybnit jednotku na 3 kola a přitom je sám nenapadnutelný. Jeho rychlost je přitom dost vysoká, takže teoreticky dokáže vyřadit z boje například Piráty, Lesní stráž, Kyklopy anebo Efreety. Na Vodní elementály už ale třeba stačit nebude.

Lykan

No a máme tu Lykana, který také prošel výraznou změnou. Přišel o svou schopnost napadnout další 2 – 3 cíle. Místo toho bude automaticky během svého kola napadat všechny jednotky, které nemohou útočit. Schopnost půjde navíc vylepšit, že tyto speciální útoky budou mít větší šanci na kritický zásah a nepůjdou nijak blokovat.

  • Pokud bude jednotka za Obrem, tak ránu schytá obr.

Lykanovi bude navýšen počet životů (HP) na level 0 z 1012 na 1187, útok z 641 na 704 a rychlost z 435 na 515.

Ohledně HP se posune na 32. místo s 395,67 HP na jednotku hmotnosti a na 29. místo s 234,67 DMG na jednotku hmotnosti.

Zajímavější je ovšem ta rychlost. Na level 0 bude totiž na 4. místě (před ním je jen Půlčík, Lesní Elf a Obojživelník). Takže bude většinou střílet jako první, což je trochu nevýhoda, vzhledem k tomu, že Šaman a Nymfa ještě svého protivníka neznehybněli. Tedy první kolo by neměl střílet víckrát.

Nosorožec

U Nosorožce došlo jen k menší úpravě rychlosti. Na level 1 to je ze 195 na 202, což se nezdá moc, ale postupem to celkem hodně roste. Na level 10 to je z 330 na 567. I tak nic extra.

Závěr

Je těžké takto dopředu odhadnout dopad na PvP. V každém případě končí levné útoky Lykanů X, kteří vyřídí armádu vyšších bohů. Nově bude potřeba mít i Nymfy a Šamany na vysoké úrovni, aby stihli znehybnit nepřátelskou armádu. Teprve další kolo by pak mohla přijít smršť šípů od Lykanů. Jenomže tam už přichází ke slovu rychlé jednotky druhých bohů (Půlčík. Lesní stráž, Vodní elementál, Pirát), které dokáží pročistit zadní řady. No trochu zajímavé to bude s Teraxes, ten má jen Dozorce X s rychlostí 580 a ty Nymfa X i Šaman X předeženou.

A co PvE? No myslím si že se s Artemios budou hodně dobře farmit některé doly a hlavně bude sakra dobrý proti Citadele. Vezměte si že tam bude 1 stack nepřátel a vy budete mít 3 jednotky (Nymfa, Šaman, Válečník s Palicí), které jej dokáží znehybnit.

A jaké jsou vaše názory na změny?

2 komentáře u „Boha lesa Artemios čekají velké změny“

  1. Hromada času a peněz investované do Teraxese můžu hodit do koše. Už teď to všechno kosí piráti X a teď ještě vlci. Takže si soupeři vybuduji silné hradby a budou si z kamene dělat srandu s levnými Lykany. Movitější hráči budou mit samozřejmě i samany na X během pár dní a to bude doba kdy končím s hrou. Díky a sbohem.

  2. Jasně už tak je OP a ještě ho buffněte gg to bude stát úplně za nic ti co platí budou ničit úplně všechny protože budou mít desítkové jednotky za chvíli a to bude konec hodně hráčů to zabalí a půjde hrát něco jiného

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *