Gods And Glory aktualizace 3.5

Dnes (07.06.2018) vyšla aktualizace Gods And Glory 3.5. Došlo k řadě změn a také jsme se dočkali několik novinek. No je toho celkem hodně, pojďme se na všechno podívat.

Trofeje a karty vítězství

Do hry byla implementována úplně nová mechanika, která má hráče povzbudit k boji. Vašim úkolem bude sbírat trofeje, respektive karty vítězství. Kdo jich nasbírá nejvíce, tak získá nějakou odměnu. Prozatím ještě nebylo zveřejněno jakou. Trofejí je tedy myšleno karta vítězství.

Jakmile porazíte nepřátelské město tak získáte kartu vítězství a nepřítel kartu porážky. Pokud vám protivník útok úspěšně vrátí, tak o kartu přijdete. Jednotlivé karty pak uvidíte v Síň vítěství a Síň porážek.

Součet vítězství a porážek vidíte na svém profilu. Po kliknutí na Síň vítěství/porážek uvidíte seznam hráčů. Jsou seřazeny podle času, kdy jste kartu získali.

Vašim úkolem je tedy získat co možná nejvíce trofej a co nejméně porážek.

Pravidla pro trofeje

  • Karty porážek a vítězství začnete sbírat na 10 úrovni citadely.
  • V hodnocení trofejí se však uvidíte až od 12 úrovně citadely.
  • Od 1 hráče lze mít jen 1 kartu vítězství, takže je třeba porazit co největší počet hráčů.
  • Pokud jste hráče ještě neporazili, tak po kliknutí na jeho město uvidíte ikonku trofeje.
  • Trofej získáte i pokud na hradbách neměl žádnou bránící armádu.

Shrnutí

Vzhledem k tomu, že trofeje získáte za každé město úrovně 10+, tak hráče nižší úrovně čekají opravdu krušné chvíle. Doposud nebyl důvod je napadat pokud neměli suroviny, medaile anebo posádku na hradbách (zkušenosti, zápis do statistik vydrancovaných měst). Teď je to jedno.

Udatnost (Valor)

Došlo k několika zásadním úpravám v generování udatnosti, kterou potřebujete pro očarování předmětů.

Předně bylo zvýšeno množství udatnosti u všech divizí. Rozdíl je patrný hlavně u těch vyšších.

Divize Předtím Teď Rozdíl %
1 25000 45000 20000 80,00%
2 16500 30000 13500 81,82%
3 11000 20000 9000 81,82%
4 7500 13000 5500 73,33%
5 5000 8000 3000 60,00%
6 3000 5000 2000 66,67%
7 2000 3000 1000 50,00%
8 1500 2250 750 50,00%
9 900 1250 350 38,89%
10 600 750 150 25,00%
11 400 500 100 25,00%
12 250 300 50 20,00%
13 150 180 30 20,00%
14 100 120 20 20,00%
15 50 60 10 20,00%
16 25 30 5 20,00%

Dále byla herní mapa rozdělena do tří částí, které ovlivňují generování udatnosti.

  • Do 50 hexů od okraje mapy se negeneruje žádná udatnost.
  • Od 50 hexů od okraje mapy získáváte běžných 100 %, tedy to co je uvedeno v tabulce.
  • Lesy divu – v této oblasti, kde není možné použít božský štít získáváte 110 % udatnosti.

Vzhledem k těmto změnám získala každý aliance do 50 hexů od okraje mapa zdarma alianční teleport a každý hráč teleport.

Turnaje

Turnaje (Královský turnaj I anebo Královský turnaj II) se staly oblíbeným zpestřením a vývojáři se tak rozhodli je více implementovat do samotného jádra hry. Odteď by se měli alespoň týden před začátkem objevovat v přehledu herních událostí, takže budeme mít více času se na ně pořádně připravit. Mimochodem další nás čeká už tento měsíc.

Další novinky a vylepšení

  • U herních odměn byla podstatně navýšena odměna v krystalech. Za bronz je 120 krystalů, za stříbro 450 krystalů a za zlato 1400 krystalů. Rozdíl vám byl poslán jako dárek od vývojářů.
  • Bonusy za věci a očarování byly upraveny. U vyšších to vychází hůře. Má mám v plánu udělat speciální článek.
  • Titul krále už nedává +50 % k produkci hvězdného prachu, ale bonus hodný krále: +200% ke kapacitě města, +50% k rychlosti pochodu všude, +50% k verbování jednotek.
  • Jestliže hoří dostatek měst, aby mohlo dojít k zničení města aliance, tak se nad ním zobrazí odpočet.
  • Počet bodů za předmět úrovně 20 v kovářství je místo 420 bodů 475 bodů.
  • Na rozmístění a nadopování jednotek před bitvou máte místo 180 vteřin (3 minuty) jen 90 vteřin (1,5 minuty). Tohle pravidlo bylo zavedeno kvůli blokování bitev.
  • V přehledu pochodů jsou barevně rozlišeny ty které už dorazily a které ještě jdou.
  • Štít tábora již nelze koupit v obchodě za krystaly, stále je však v aliančním obchodě.
  • Předměty ve skladě v kovárně jsou nově seskupeny a vidíte u nich číslo, kolik jich máte. Konečně!
  • Úprava ceny krystalů za protočení kola štěstí destiček po odeslání lodi na X krystalů.
  • Tlačítko opuštění aliance bylo přesunuto nahoru, takže už žádné náhodné překliky.
  • V obchodě ji zaškrtávací checkbox „Pouze Moje“. Po zaškrtnutí uvidíte pouze předměty, které máte.

Závěr

To je prozatím vše. Pokud narazíte na něco co jsem přehlédl tak napište do komentářů. Doplním.

 

2 komentáře u „Gods And Glory aktualizace 3.5“

  1. Dobrý den.
    Po stažení aktualizace mi byl smazán účet a hru musím hrát od začátku, což vzhledem k prostředkům, které jsem do hry investoval je nepřípustné. Obrátil jsem se již dvěma emaily na podporu hráčů, ale nikdo se mi ani neozval. Nevím komu ještě napsat nebo co dělat dále. Zítra to bude týden, kdy jsem bez hry, kde mi utíkají experience, valory, kdekdo může na mé město útočit a ja mam svázané ruce.
    Snad si toho někdo všimne zde, když podpora nereaguje.
    S přáním pěkného dne Mikulenčák Jan

    1. Hra musí být spárována s FB anebo Twitter účtem, aby data byla uložena. Pokud jsi to tak měl, stačí se na mobilu přihlásit k FB a pak ve hře dát spárovat s FB účtem (2 šipky v pravo, Sociální média)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *